Geplaatst in 2018 highland trail 550 schotland

schotland dag 20-21-22

ja hoe zal ik beginnen A80BD70B-43D2-456E-BC5B-3355F7262F3C

het is goed balen want als ik s’morgens wakker word blijkt het dieven gilden op de camping geweesd te zijn en is dit het enige wat erg nog rest van mijn fiets

het is even goed schrikken en na wat bijgekomen te zijn ga ik naar de receptie om het e/a te regellen

op de receptie hoor ik dat dit niet de eerste keer is en blijkt later dat ze toevalig bij een ander nl stel hier ook hebben geprobeerd de fietsen van de camper af te halen

vanaf de receptie word de politie gebeld en hier doe ik dan telefoniche aangifte

hierna rond 12 uur besluit ik toch om maar naar edingburch te gaan want treuren helt me niet

vanaf de camping neem ik de bus naar edingburch en kijk hier wat rond

het is een mooie oude stad

om 18:00 ga ik weer terug naar de camping

DAG 21

vandaag blijf ik op de camping en wandel een beetje rond ik drink een bakkie ergens en blijf vandaag op de camping ook bestel ik alvast een taxi voor de volgende ochtend ik maak het laatste eten op wat ik nog heb en lees wat om de tijdt te doden optijd ga ik mijn bed in want morgen wil ik om 5 uur opstaan

DAG 22

vandaag sta ik om 5 uur op en pak mijn tent in en de rest van wat ik nog heb want bij de diefstal van mijn fiets ben ik toch flink wat kwijt geraakt van spullen die nog aan of op mijn fiets zaten zoals mijn frame tas enz.

mijn taxi is er om 6 uur en we rijden naar het vliegveld waar ik om 9 uur richting huis zal gaan vliegen

na ingechect te zijn neem ik nog een ontbijd op het vliegveld IMG_5675

hierna stap ik in het vliegtuig en vliegen we terug naar nederland

op schiphol aangekomen haal ik mijn bagage op en neem de trein naar huis waar mijn lieve vrouw op het stadion op mij staat te wachten .

ja dit is dan weer het einde van mijn vakantie naar schotland het was een mooie trip met hoogtepunten en wat dieptepunten maar het belangrijkste is om positief te blijven en de mooie dingen te herinderren en die waren er zeker de natuur de menssen die ik heb ontmoed

als het aan mij ligt kom ik zeker nog eens terug om meer te bekijken maar nu mag ik weer terug naar het dagelijkse leven en zal ik as maandag gewoon weer naar mijn werk moeten …………..